product images

         

       นักศึกษาใหม่รหัส 68XXXXXXX-X ที่ประสบปัญหาการเข้าใช้งาน Canva Pro สามารถใช้งานได้ปกติแล้ว


#สาเหตุ
      เกิดจากการรอการอัปเดตสถานะหลังการลงทะเบียน ผู้ดูแลระบบฐานข้อมูลนักศึกษาจะประมวลผลและอัปเดตฐานข้อมูลกลาง จากนั้นสิทธิ์การใช้งานโปรแกรมประเภท subscription on cloud ที่มหาวิทยาลัยให้บริการจะได้รับการอัปเดตให้เป็นปัจจุบัน


       หากยังใช้งานไม่ได้ กรุณาตรวจสอบการเข้าใช้งาน Team ที่ถูกต้องตามลิงค์แนะนำด้านล่าง

       คณาจารย์ บุคลากร และเจ้าหน้าที่ไม่ได้รับผลกระทบ แต่อาจเกิดความเข้าใจผิดทำให้ใช้งานไม่ได้ สามารถศึกษาคำแนะนำจากลิงค์ด้านล่างได้

หากยังมีปัญหา สามารถติดต่อทีมแอดมินเพื่อขอรับการช่วยเหลือได้ที่ https://ssonext.kku.ac.th/support


 


 

       New students with ID 68XXXXXXX-X who experienced Canva Pro access issues can now use the service normally.


      The issue occurred due to pending status updates following registration. Database administrators process and update the central student database, after which access rights for university-provided subscription cloud services are updated accordingly.

    If access issues persist, please verify correct Team access procedures following the guidelines provided in the links below.


    Staff and university personnel remain unaffected by this issue. However, access difficulties may arise from misunderstanding proper procedures. Detailed instructions are available through the provided links.

   For continued assistance, please contact the admin team at https://ssonext.kku.ac.th/support

#Links
#How KKU Students Access Canva Pro

https://digital.kku.ac.th/page/231


 

#Canva Pro FAQ for KKU Instructors and Staff

https://digital.kku.ac.th/page/212

 

#About Canva Education at KKU

https://digital.kku.ac.th/page/162

อัลบั้ม